Tee ehdokastarra Gredissä

Gredi on internetpohjainen palvelu, jonka avulla voit tehdä itse esitteitä, postikortteja, lehtimainoksia, käyntikortteja ja muita painotuotteita SDP:n ilmeen mukaisiin valmispohjiin.

Palvelu on kätevä etenkin sellaisille ehdokkaille ja järjestöille, joilla ei ole omia kuvankäsittely- tai taitto-ohjelmia käytössä.

Tarran elementit ovat jo valmiiksi paikoillaan, ja lopputulos mietitty visuaalisesti toimivaksi tuotteeksi. Voit muokata tekstejä ja ladata kuvalliseen tarraan oman kuvan.

Huomioithan, että kuvat joita käytät ovat riittävän korkealaatuisia painotuotteeseen käytettäväksi!

Tarra 40 mm, punainen

Tarra 40 mm, valkoinen

Tarra 40 mm, kuvalla

SuomiAreena: Seuraatko SDP:n puoluepäivän ohjelmaa?
SDP:n lavaohjelma järjestetään Purje-lavalla Raatihuoneenpuistossa kello 11.30-12.30. Ohjelmaa voi seurata joko paikan päällä, MTV3 -kanavalla sekä www.mtv.fi -sivuilla.

Kello 11.30 astumme tulevaisuuslinjalle yhdessä perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiurun, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtmanin, kansanedustaja Eveliina Heinäluoman ja puoluehallituksen jäsen Matias Mäkysen kanssa. Juontajana toimii Demarinuorten puheenjohtaja Mikkel Näkkäläjärvi.

Kysymme ohjelmaan liittyen kysymyksiä Kansalaispaneelissa niiltä, jotka vastaavat tähän korttiin "seuraan".