Vaalitenttien Facebook-etkot alkavat – seuraa suoraa lähetystä SDP:n puoluetoimistolta!

Eduskuntavaalien isot tv-tentit alkavat ja niin pyörähtävät käyntiin myös vaalitenttien Facebook-etkot!

Etkoilla pääset kuulemaan mielenkiintoisten vieraiden näkemyksiä vaalikampanjoiden kiihkeimmistä viikoista. Mikä on hot ja mikä not? Mikä on vaalien asetelma ja mistä Suomi puhuu? Etkot lähetetään suorana SDP:n puoluetoimistolta ja voit seurata lähetystä Facebook-sivuilta.

Vaalitenttien etkot juontaa suositusta Politbyroo-podcastista tuttu, politiikan moniottelija Juha Töyrylä! Jokaisessa jaksossa pääsemme myös kurkistamaan viimeisimpien kannatusmittausten ihmeelliseen maailmaan Tuurin Cornerissa Pekka Tuurin kanssa.

Ensimmäisessä jaksossa vieraana on viestintäyrittäjä, mediakonkari ja kulttuurivaikuttaja Jan Erola sekä SDP:n viestintäpäällikkö Iida Vallin.

Nähdään etkoilla tänään torstaina 14.3. klo 20.40 alkaen!