SDP soittaa jäsenilleen

SDP toteuttaa jäsentyytyväisyyskyselynsä jälleen tänä vuonna puhelimitse.

Automatisoidut puhelut toteutetaan keskiviikkona 14.8. kello 13:30-20:00 ja torstaina 15.8. klo 16:00-18:30. Puhelut tulevat numerosta 09 4272 0895, joten olethan valppaana! Numeroon voi soittaa takaisin sunnuntaihin 18.8. klo 23.59 asti.

Huolehdi siis, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Voit tarkistaa ja muuttaa yhteystietosi itse JäsenExtrasta. Kirjaudu sisään omalla jäsennumerolla tai tunnistaudu pankkitunnuksilla.
Tarvittaessa voit ilmoittaa muutoksista myös tällä lomakkeella.

Elokuussa järjestettävään jäsenkyselyyn vastaaminen kestää alle kymmenen minuuttia. Sen tulokset julkistetaan syyskuussa. Mielipiteesi erittäin on meille erittäin tärkeä ja arvostamme vastaustasi.

Aurinkoista kesää! ☀️